Per crear Cohorts hem de seguir els següents passos. Primer apareixem a la pantalla d’inici i hem d’anar a «Administració del lloc».

Una vegada a «Administració del lloc» hem d’anar a «Usuaris».

Entrem a l’apartat «Cohorts». Si baixem podrem crear Cohorts que són com grups o classes.

Hi ha uns aspectes que s’han d’omplir obligatòriament com el Nom i el Context, després d’omplir-los fem clic a crear.

En el meu cas he creat una Cohort per a cada classe de l’ESO.

Per afegit els usuaris a cada Cohort hem d’entrar primer a «Accions amb usuaris en bloc», allà haurem de seleccionar cada usuari que volem afegir fer clic a «Afegir a Cohort».


Ens portarà a la pàgina i haurem de seleccionar a quines classes volem afegir els usuaris.
A les Cohorts que he creat he afegit els alumnes que els corresponien i els he afegit a la prova de prova.


Deixa un comentari