Per no haver de fer el «Configuració de l’horari personal en el compte personal creat» he compartit l’horari des del compte corporatiu amb el professional i en comptes de tenir dos horaris separats els he fusionat.


Estudiant de SMX 1r a l'INS Castellbisbal
Per no haver de fer el «Configuració de l’horari personal en el compte personal creat» he compartit l’horari des del compte corporatiu amb el professional i en comptes de tenir dos horaris separats els he fusionat.


Deixa un comentari